Hinnat

Maksat vain käytöstä 13,20 €/h

  • Veloitus tapahtuu tarkasti käytetyn ajan mukaan sekunnin tarkkuudella
  • Maksat ainoastaan todellisista puheluista, et joutoajasta
  • Käyttömaksu veloitetaan etukäteen ladatusta saldosta (prepaid).

Kiinteähintainen kk-maksu, alkaen 249 €/kk

  • Kuukausihinta valitsemasi resurssipaketin mukaan
  • Valitse kapasiteetti, kuinka monta puhelua palvelu voi käsitellä samanaikaisesti, tunnissa sekä päivässä
  • Mitä ominaisuuksia palvelulta tarvitset liiketoimintasi tehostukseen.

-

.

Esimerkki todellisista kustannuksista

Kustannusvertailu:

  • Perinteinen asiakaspalveluhenkilö: 20-30 €/tunti + palkan sivukulut (esim. eläkemaksut, vakuutukset).
  • Oma Agentti: 13,20 €/tunti. Maksat vain todellisesta käyttöajasta sekunnin tarkkuudella.

Esimerkki kustannuksista:
Oletetaan, että asiakaspalveluun tulee 48 puhelua päivän aikana, ja näiden puheluiden yhteenlaskettu kesto on tasan 3 tuntia.

Oma Agentti Perinteinen työntekijä
39,60 € 186,20 € (+ palkan sivukulut)
Maksat palvelun käytöstä vain näiden 3 tunnin ajalta.
Ei muita kuluja.
Maksat koko 8 tunnin työpäivästä, vaikka aktiivista asiakaspalveluaikaa on vain 3 tuntia. Alan keskiarvo tuntipalkan mukaan laskettuna.

Oma Agentin Edut:

  • Kustannustehokkuus: Merkittävät säästöt verrattuna perinteiseen asiakaspalveluun.
  • Jatkuva saatavuus: Palvelu käytettävissä 24/7/365.
  • Skaalautuvuus: Pystyy käsittelemään suuria määriä yhteydenottoja samanaikaisesti.
  • Ei piilokuluja: Maksat vain käytöstä.
  • Sekunnin tarkka laskutus.

Kokeile laskurilla kuinka paljon käyttö maksaa

Valitse tuntimäärä

1
Yhteensä: 13,20 €
Vastaa: 1 tuntia

Valitse resurssipaketti

Basic

249€/kk

Puhelu kapasiteetti

1 Kerrallaan
20 Tunnissa
100 Päivässä

Yksi puhelinnumero

Bulkki soitot

Omaa tietoa 3000 merkkiä

Tuki sähköpostilla, arkisin 3pv

Asset
Premium

549€/kk

Puhelu kapasiteetti

5 Kerrallaan
100 Tunnissa
400 Päivässä

Kaksi puhelinnumeroa

Bulkki soitot hallinta paneelilla

Upota IP-puhelu kotisivuille

Oma tietopankki 2milj. merkkiä

Analytiikka, AI-raporteilla

Puhelintuki, ark. 8-20

Platinum

2400€/kk

Puhelu kapasiteetti

100 Kerrallaan
1000 Tunnissa
5000 Päivässä

Kolme puhelinnumeroa

Lisä numerot + 28 €/kk

Oma tietopankki 6milj. merkkiä

Bulkki soitot, Kamppanjat ajastetulla seurannalla, Markkinatutkimukset, Asiakaskyselyt, vastaa verkossa vaihtoehdolla

Analytiikka, A/B testauksella

Ääninäytteestä kopiointi puheääneksi

Perehdytys 2 hengelle

Nimetty yhteyshenkilö

API ja Webhook

24/7 puhelintuki

Räätälöity ratkaisu

Kun valmiit pakettimme eivät ole sopivia tarpeisiinne, räätälöimme mielellämme sopivan kokonaisuuden. Palvelu voidaan toteuttaa myös asiakkaan omaan konesaliin (on-premises), jopa offline ratkaisuna. Saatavilla on myös näitä usein kysyttyjä lisäpalveluita:

SOC2

HIPAA

SSO

Priority support & SLAs

Pidennetty lokitietojen säilytys

Kapasiteettia voidaan kasvattaa jopa 250 000+ puhelinlinjaan

financial planning 11

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous juuri sinun tarpeisiisi!

Käyttäjäystävällinen hallintapaneeli

liidi puhelut

OMINAISUUDET // Liidi Automaatti

Liidi Automaatti tarjoilee valmiita tapaamisia ja yhdistää huomiota vaativat ja kiireiset

puhelu historia

OMINAISUUDET // LIVE Valvonta ja analytiikka

Tietoa on kaikkialla, meillä sen hyödyntäminen on tehty helpoksi

liidit rajaus alueesta

PALVELU // Paikallisten yrityksien yhteystiedot

Rajaa miten haluat, meillä on 200 miljoonan yritysten yhteystiedot.

survey builder

OMINAISUUDET // Bulkki soitot // Kyselyt ja tutkimukset

Markkinatutkimukset, Asiakaskyselyt

Oma Agentti -palvelun käyttöönotto
– Näin se toimii vaihe vaiheelta

.

.

Valitse sopiva resurssipaketti:

Tutustu kolmeen eri resurssipakettiimme ja valitse tarpeisiisi sopivin. Paketit eroavat kuukausimaksujen, puhelinlinjojen määrän (samanaikaiset puhelut) ja palvelun ominaisuuksien suhteen.

Vahvista tilauksesi:

Siirry turvalliseen maksunvälittäjän palveluun, valitsemalla Stripe tai Paypal maksupalvelun painikkeella. Kiinteä kuukausimaksu veloitetaan automaattisesti valitsemasi jakson välein.

Hallintapaneeli käyttöön heti:

Tilauksesi jälkeen saat sähköpostina ohjeistuksen sekä käyttäjätunnukset Oma Agentti -palvelun hallintapaneeliin.

Ohjattu käyttöönotto:

Kirjaudu hallintapaneeliin ja seuraa ohjattua käyttöönottoa. Syötä yrityksesi tiedot (nimi, kotisivuosoite, puhelinnumero jne.) ja halutessasi voit valita laajasta kirjastosta Oman Agentin puheäänen sekä monia muita ominaisuuksia. Lisätietoja hallintapaneelin käytöstä löydät ohjesivuiltamme.

Puhelinlinjojen aktivointi:

Teköäly puhelin yhteyksien avaus julkiseen puhelin verkkoon kestää kolme vuorokautta, eli 72 tuntia tilauksesta. Tämän jälkeen Oma Agenttisi on valmis soittamaan ja vastaanottamaan puheluita.