Hinnat
Maksat vain käytöstä 13,20 €/h
- Veloitus tapahtuu tarkasti käytetyn ajan mukaan sekunnin tarkkuudella
- Maksat ainoastaan todellisista puheluista, et joutoajasta
- Käyttömaksu veloitetaan etukäteen ladatusta saldosta (prepaid).
Kiinteähintainen kk-maksu, alkaen 249 €/kk
- Kuukausihinta valitsemasi resurssipaketin mukaan
- Valitse kapasiteetti, kuinka monta puhelua palvelu voi käsitellä samanaikaisesti, tunnissa sekä päivässä
- Mitä ominaisuuksia palvelulta tarvitset liiketoimintasi tehostukseen.
Kokeile laskurilla kuinka paljon käyttö maksaa
Valitse tuntimäärä
Valitse resurssipaketti
Basic
249€/kk
Puhelu kapasiteetti
1 | Kerrallaan |
20 | Tunnissa |
100 | Päivässä |
Yksi puhelinnumero
Bulkki soitot
Omaa tietoa 3000 merkkiä
Tuki sähköpostilla, arkisin 3pv

549€/kk
Puhelu kapasiteetti
5 | Kerrallaan |
100 | Tunnissa |
400 | Päivässä |
Kaksi puhelinnumeroa
Bulkki soitot hallinta paneelilla
Upota IP-puhelu kotisivuille
Oma tietopankki 2milj. merkkiä
Analytiikka, AI-raporteilla
Puhelintuki, ark. 8-20
2400€/kk
Puhelu kapasiteetti
100 | Kerrallaan |
1000 | Tunnissa |
5000 | Päivässä |
Kolme puhelinnumeroa
Lisä numerot + 28 €/kk
Oma tietopankki 6milj. merkkiä
Bulkki soitot, Kamppanjat ajastetulla seurannalla, Markkinatutkimukset, Asiakaskyselyt, vastaa verkossa vaihtoehdolla
Analytiikka, A/B testauksella
Ääninäytteestä kopiointi puheääneksi
Perehdytys 2 hengelle
Nimetty yhteyshenkilö
API ja Webhook
24/7 puhelintuki
Räätälöity ratkaisu
Kun valmiit pakettimme eivät ole sopivia tarpeisiinne, räätälöimme mielellämme sopivan kokonaisuuden. Palvelu voidaan toteuttaa myös asiakkaan omaan konesaliin (on-premises), jopa offline ratkaisuna. Saatavilla on myös näitä usein kysyttyjä lisäpalveluita:
SOC2
HIPAA
SSO
Priority support & SLAs
Pidennetty lokitietojen säilytys
Kapasiteettia voidaan kasvattaa jopa 250 000+ puhelinlinjaan

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous juuri sinun tarpeisiisi!
Käyttäjäystävällinen hallintapaneeli

OMINAISUUDET // Liidi Automaatti
Liidi Automaatti tarjoilee valmiita tapaamisia ja yhdistää huomiota vaativat ja kiireiset

OMINAISUUDET // LIVE Valvonta ja analytiikka
Tietoa on kaikkialla, meillä sen hyödyntäminen on tehty helpoksi

PALVELU // Paikallisten yrityksien yhteystiedot
Rajaa miten haluat, meillä on 200 miljoonan yritysten yhteystiedot.

OMINAISUUDET // Bulkki soitot // Kyselyt ja tutkimukset
Markkinatutkimukset, Asiakaskyselyt
Oma Agentti -palvelun käyttöönotto
– Näin se toimii vaihe vaiheelta
.
.
Valitse sopiva resurssipaketti:
Tutustu kolmeen eri resurssipakettiimme ja valitse tarpeisiisi sopivin. Paketit eroavat kuukausimaksujen, puhelinlinjojen määrän (samanaikaiset puhelut) ja palvelun ominaisuuksien suhteen.
Vahvista tilauksesi:
Siirry turvalliseen maksunvälittäjän palveluun, valitsemalla Stripe tai Paypal maksupalvelun painikkeella. Kiinteä kuukausimaksu veloitetaan automaattisesti valitsemasi jakson välein.
Hallintapaneeli käyttöön heti:
Tilauksesi jälkeen saat sähköpostina ohjeistuksen sekä käyttäjätunnukset Oma Agentti -palvelun hallintapaneeliin.
Ohjattu käyttöönotto:
Kirjaudu hallintapaneeliin ja seuraa ohjattua käyttöönottoa. Syötä yrityksesi tiedot (nimi, kotisivuosoite, puhelinnumero jne.) ja halutessasi voit valita laajasta kirjastosta Oman Agentin puheäänen sekä monia muita ominaisuuksia. Lisätietoja hallintapaneelin käytöstä löydät ohjesivuiltamme.
Puhelinlinjojen aktivointi:
Teköäly puhelin yhteyksien avaus julkiseen puhelin verkkoon kestää kolme vuorokautta, eli 72 tuntia tilauksesta. Tämän jälkeen Oma Agenttisi on valmis soittamaan ja vastaanottamaan puheluita.